. . .

 התאמנתי עם רפי לאימון אישי ועסקי עם תוצאות מדהימות ! בזכות התהליך הצלחתי לפרוץ את תקרת הזכוכית, השגתי יותר וודאות לגבי מה שאני הולכת לעשות עם העסק שלי, גם כמה דברים חדשים על עצמי והיות ואני לומדת המון ועוברת תהליכים רבים עם מאמנים אני יכולה להעיד שרפי הוא אחד המאמנים הטובים שעברתי איתם תהליכי אימון מקדמים. מומלץ בחום!!! תודה רבה רפי על תהליך מעולה! :) 

דבי
     

 רפי יקר תודה רבה על כך שלא התייאשת ממני והאמנת בי גם כשאני לא. שראית בי את הפוטנציאל ועדיין אתה יודע שאגיע רחוק ושהיית מספיק סבלני שאראה זאת בעצמי. תודה על חברות אמת אמיצה ועל כך שהצלת את נפשי. עכשיו נותר לי רק לגמול לך בכך שאגיע הכי רחוק שאפשר. זה יוכיח מעל כל ספק את צדקתך. בידידות והערכה 

יהושוע
     

 היום סיימתי את הסידרת האימונים עם רפי. מה אני אגיד לכם ...חזק , מרגש , עוצמתי...שום מילה לא יכולה להעביר את התחושה. אני היום לא אותו בן אדם. באתי לרפי בלי מטרה מסויימת, רק ידעתי שמשהו לא טוב לי בפנים, משהו מנוע ממני להתקדם, משהו לא נותן לי להיות אני האמיתית. אך מה זה המשהו הזה לא ידעתי...ולאט לאט הגיעה ההבנה. בעזרת המאמן המדהים, הסבלני והמקצועי שלי. תודה רבה לך רפי היקר על הדרך שעשינו ! 

בל
     

 רפי היקר, אני רוצה להגיד לך תודה על ההקשבה, הבהירות והדיוק של האימון. אתה איש מדהים והיה לי ממש נעים לדבר איתך.קל להיפתח אלייך ורואים שממש אכפת לך מהאדם שממול.הארת לי את עיניי בנוגע לנושאים שדיברנו. תודה 

מאשה
     

 רפי עזר לי המון לעשות סדר בחיים. לא רק בעסקי אלא גם באישי. רפי יודע להגיע להוביל אותנו מחוץ לאזור הנוחות כדי להתפתח ולהתגבר על כל מכשול. ​​ממליץ בחום. 

יונתן
     

 אני חייב לרפי הרבה. הוא מדויק, סבלני, חכם, מקצועי. גרם לי להתמקד, להאמין יותר, לקדם את חיי לכיוונים השגתי תוצאות מעל המצופה, מבחינת מהירות ומבחינת איכות. הגעתי לחיבור עצמי גבוה לתקשורת הרבה יותר יותר טובה עם אלו שחשובים לי. וגם לעמוד ביעדים הכלכליים שהצבתי, כלומר להרוויח יותר כסף ובדרך שאני בחרתי. תודה רפי 

יהונתן
     

 גם אני עברתי אימון אישי עם רפי וקיבלתי את הכלים הנכונים להשגת היעדים האישיים שלי. תודה רפי! 

איתן
     

 רפי יקר ואהוב, אתה אחד המאמנים המדהימים שהיו לי. הערך שנתת לי באופן אישי היה שווה זהב! לכן אני ממליצה לגברים להגיע אליך לתהליכי אימון. ללא ספק אנו צריכים עוד ועוד מאמנים מהסוג שלך בארצנו! 

דפנה
     

 היי איש יקר, דברים טובים קורים מאז שפניתי אליך, אני שקט יותר וחברותי יותר. בזכות הדרך שלימדת אותי ללכת וההודיות דברים שהייתי תקוע איתם נפתרים. המשפחה עוזרת לי מאוד ואני קם מוכן הרבה יותר ורגוע. תודות לך. 

מאיר