. . .

נעים מאוד, שמי רפי שטיינמץ

מאמן אישי בכיר לשיפור הביטחון העצמי, להעצמה אישית והשגת המטרות 

בוגר ICCM - המכללה הבינלאומית למאמנים ומנטורים


אל תחום האימון אני מגיע לאחר כ-15 שנים בתחום החשבונאות כמנהל חשבונות מדופלם בעל משרד לשרותיי הנה"ח ליחידים ולחברות ולאחר כ-20 שנים בתחום העסקי כבעל רשת חנויות מתנות לגבר. במקביל הקמתי חנות אינטרנטית, ערכתי בקרות לקוח סמוי במגוון תחומים וניהלתי את השיווק והמכירות ליבואן.

לפני כ-7 שנים בעקבות משבר בריאותי, עברתי תהליך משנה חיים. תמיד הייתי אופטימי וידעתי שאני יכול לעמוד בכל אתגר שיציבו אותי, תמיד ידעתי להמציא את עצמי מחדש ויחד עם זאת להמשיך ולהרים אנשים אחרים. הצלחתי לראות את החיובי מבעד לשלילי כי אין ברירה, מחסומים בדרך מאלצים אותנו לחשוב על דרכי פעולה חדשות ולכן הם מהווים מקור לפריצות דרך. 

במסגרת התהליך למדתי וסיימתי כמאמן אישי בכיר וב-5 השנים האחרונות העברתי גברים רבים ולא מעט נשים, תהליך אימוני בשיטה המשלבת פסיכולוגיה חיובית, CBT טיפול קוגניטיבי - התנהגותי ולפי הקוד האתי והשיטה של ICF איגוד האימון הבינלאומי.

במקביל - 

  • אני חבר בעמותת "דרך גבר", עמותה להעצמת הגבר הישראלי, שמטרתה להציע, לחקור ולקדם מודל חדש ובריא של גבריות ישראלית, גבריות המעניקה בנדיבות איכויות זכריות כמו תכליתיות, יציבות, העמקה, ראייה בהירה, וחופש מתוך כבוד, אהבה ורגישות רבה לעולם בכלל ולנשיות בפרט.
  • הנחתי מספר שנים מעגלי גברים במסגרת תנועת "גברים נפגשים לשם שינוי" וכעת הקמתי מיזם חדש "גברים מובילים לשינוי" בו אני מנחה מעגלי גברים עוצמתיים בהם אני קורא להובלת שינוי בשיח הגברי, בדיבור על המהות ולא על ה- "מסביב", להביא את הגבריות על שלל הרגשות, להבין שבמעגל מותר הכל- להתפרק, ללכת לאיבוד, להתחבר ולייצר מבנה אחד, חזק ועוצמתי המביא את הכוח הגברי בדרך חדשה, בשפה חדשה המביאה רכות מהפנים החוצה.
  • אני מנהל את קבוצת הפייסבוק "גברים מדברים" בה חברים כ- 1,200 גברים.

אני אדם שאוהב לעזור לאנשים, אני בעל כישורי תקשורת מעולים, עם הקשבה, סבלנות, רגישות ואמפתיה, עם הכרות מעמיקה במגוון תחומים מסחריים. החזון שלי לאפשר לכמה שיותר גברים הזדמנות ללמוד ולהכיר את עצמם, את חולשתם וחוזקתם ולהגדיר עבור עצמם ולהיות בפועל, הגבר שהיו רוצים להיות

יש לי את הכלים והניסיון להוביל גברים למקום אותנטי ומאושר עם שיפור יכולות אישיות. אני משלב בתהליכים תכנים מעולם הפסיכולוגיה והספורט, אני מדבר על היכולות במקום על הבעיות ואני משתמש בכלים נוספים מכל עולמות ההתפתחות האישית.



עכשיו, כשאתם כבר יודעים מי אני, ואתם יודעים שיש תהליך חשוב כל כך, שבו ניתן בקלות ותוך זמן מוגבל להפוך אותכם לאנשים יותר מאושרים בחיים, עם ביטחון עצמי גבוה יותר, האם אתם יכולים להרשות לעצמכם לפספס פגישת היכרות איתי, בחינם וללא כל התחייבות? - זו תהייה החלטה שלכם אם להמשיך בתהליך חשוב זה או לא. 

כנסו וראה מה כתבו עליי מאומנים 

קבעו פגישת היכרות בחינם וללא כל התחייבות



שלך, באהבה גדולה,

שטיינמץ רפי