. . .
19 Jan
19Jan

כמה מילים על..... שפע - שפע לא מתייחס לכמות, שפע הוא לא פיזי בכלל - שפע הוא מצב של מודעות, מקום רוחני להיות בו, מצב רגשי והלך חשיבה. 

שפע הוא דבר פנימי, חוויה אישית ואין לו כל קשר לדברים מבחוץ. לכן גם אנו אומרים: "לחגוג את מה שיש". 

לרובינו יש קורת גג, רובינו לא רעבים ולא צמאים, רובינו משתמשים במחשב, בטלפון סלולרי, בטלוויזיה ואולי גם במכונית פרטית – כל אלה אינם לצורך הישרדותי באמת. יש לנו הרבה מאוד מעבר למה שבאמת חייבים ועדיין אנחנו חולמים על שפע. 

וזה למה? - 

כי אנו רואים תמיד את מה שעדיין אין לנו. וברגע שאנחנו לא מחפשים את מה שאין לנו ונמצאים בהודיה על מה שכן יש לנו, קורה לנו משהו מיוחד מבפנים כי לחיות בשפע זה לא לספור ולראות שיש לי המון - לחיות בשפע זה לשמוח בברכה שכבר שורה עליי. זה לא אומר שנפסיק לחלום ולשאוף, אלא שמה שחשוב בכל עשייה שלנו, הוא המקום ממנו אנו פועלים. 

קיים הבדל בין לרוץ אחרי חלום כי אני מאושר כבר עכשיו ואני מבקש לעצמי דבר נוסף, לבין לרוץ בתודעה של חוסר אל משהו שאני מקווה שימלא בי את תחושת העוני שמכרסמת בי.

אדם שאינו יודע מה הוא רוצה ואולי אין לו רצון בכלל, אדם שמפחד לקחת אחריות ולבחור או שחי בחרטות על בחירות העבר שלו – זהו אדם בתודעת חוסר שחי את פחדיו והאושר רחוק ממנו ביותר. 

לעומת זאת, אדם שבוחר מתוך ידיעה שהוא מבורך לעולם ותמיד יהיה טוב, יודע מה הרצונות שלו ומכוון את החיים ואת העשייה לכיוון והולך תמיד קדימה מבלי להפנות ראש אחורנית כדי להצטער על דברים שקרו בעבר, יחיה בשפע. 

תהליך אימוני המועבר ע"י מאמן אישי מתאים למי שלא רואה את השפע בחייו, למי שאינו יודע מה הוא רוצה או מפחד לקחת אחריות.


שלכם,

שטיינמץ רפי - מאמן אישי לגברים

050-7700362


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.