. . .
19 Jan
19Jan

מ-ג-י-ע  לי !!! - ולא רק לי מגיע, גם לך מגיע !!! , לכולנו מגיע !!!

היקום הוא שפע אחד גדול ומהיום בו נולדת, אתה הכרחי פה, אתה נמצא כאן בזכות ולכל אחד מאתנו יש מקום. אין דבר כזה שלא מגיע לנו ואין כזה דבר שאנחנו לא יכולים לעשות כדי להצליח אנחנו חייבים להאמין ביכולות שלנו: שמגיע לי / לך / לנו.

חלקנו מסתובבים עם תחושה של "לא מגיע לי", לעיתים תחושה זו מנהלת אותנו ולעיתים אף מייצרת מועקה. בדרך כלל התחושה הזו תשאיר אותנו תקועים במקום ותגרום לנו תסכול, ביקורת והלקאה עצמית. אין אחד שלא רוצה שיאהבו אותו, יחבקו אותו ויהיו שם בשבילו, כולנו רוצים שיהיה לנו שפע בכל תחומי החיים, כולנו רוצים להיות מאושרים, שמחים ולחיות בהנאה, אך לא פעם כשדברים טובים כבר מגיעים לחיינו, אנו שואלים: "למה זה מגיע לי, כל הטוב הזה?".

תחושת "לא מגיע לי" מגיעה מהילדות, מהשוואות שעשתה האימא, דבר שגרם לדימוי עצמי נמוך או בעקבות זה שחינכו אותנו שזה לא צנוע להגיד שמגיע לי או מהרצון להיות בסדר עם כולם. אלו הן האמונות שלנו, אמונות מגבילות. ואם היה לנו את הכוח ליצור אמונה מגבילה, אזי יש לנו גם את הכוח ליצור אמונה אחרת, אמונה שמגיע לי – כי אני בן אלוהים – ומגיע לכולנו!!, אלא שהאחריות היא שלנו ויש להאמין שאנחנו מסוגלים, כי כל דבר שנאמין בו, יכול לקרות. אני יכול להצליח כמו שאחרים מצליחים – כי מגיע לי! להצליח ולכוון את מה שאני רוצה - כי מגיע לי! 

העלו את עצמכם לראש רשימת סדר העדיפויות,

אמרו בכל בוקר: 

"מגיע לי לחלום..... – כי מגיע לי!"

"מגיע לי לקבל.... – כי מגיע לי!" 

על האמונות המגבילות ניתן להתגבר באמצעות תהליך אימוני עם מאמן אישי.

שלכם,

שטיינמץ רפי - מאמן אישי

050-7700362

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.